Shtorm - 2009-06-07 22:51:19 |
Sala Tronowa:
OBRAŻENIA 2× 50 - 56 Dobre Magnum 2× 50 - 56 Dobre Magnum OBRONA 19 SIŁA 26 ZWINNOŚĆ 34 ODPORNOŚĆ 24 WYGLĄD 36 CHARYZMA 22 WPŁYWY 31 SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 54 INTELIGENCJA 31 WIEDZA 43
Trening:
SIŁA 26 ZWINNOŚĆ 24 ODPORNOŚĆ 25 WYGLĄD 25 CHARYZMA 22 WPŁYWY 22 SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 29 INTELIGENCJA 31 WIEDZA 30
Tatki: Rewolwerowiec ---> Selektywny strzał poz 2
Eqip 1:
Rogata Czapka Pasterza (+5) Peleryna Adepta (+4) Elastyczny Amulet Pierścień Mądrości (+4) Pierścień Mądrości (+5) Szorty Pasterza (+5) Magnum (+5) Dobre Magnum
Eqip 2: Hełm Pasterza (+5) Kurtka Kobry (+3) Tytanowy Sygnet Urody (+1) Szorty Przemytnika (+4)
Dotąd grałem na R1 i R7 także ssakiem palna 2h (R1 Dsk Strzelba+mściwy set, R7 Db Fn-Fal i także mściwy jako że daje sporo wpływów i dodatkowy atak) na głowę oczywiście mam Preko,klata-> Orcha lub Kaligula, spodnie--> przemytniki lub skrytość i na Necro taki zestawik się nieźle spisuje niestety Moria rządzi się innymi prawami i większość znanych mi itemów tutaj się nie sprawdza lub ma inne bonusy. Jak dalej się rozwijać? trening i eqip, wiem że spost ale co jeszcze?
|
Spoon - 2009-06-07 23:10:14 |
Ogolnie najlepiej bedzie na glowe jakos dorwac powolutku Prekognicje, pozniej w przyszlosci Smiercionosna prekognicje, oraz kare i analogicznie smiercionosna kare, skoro masz juz szorty pasterza to jest naprawde dobrze, bizuteria madrosci to tez dobrze, na szyje dobry by byl z tych juz drzoszych pielgrzym/koncentracja, jesli o bron chodzi to ja preferowalem zawsze uzi/berette nad magnum bo ma wiecej obrazen z racji kilku atakow,
poczatkowo palniaka 1h najlepiej jest rozwijac nie patrzac na krytyki i majac cos na klate szybkosci, wtedy masz zawsze o te 2 ataki wiecej i do gdzies 100-200 punktu wystarcza Ci to calkiem niezle, jak atakujesz walczacych biala jedno/dwureczna, to lecisz w karze bo oni i tak maja niskiego sposta i masz przez runde ich zglowy a Ty masz duzo atakow. Ogolnie w trningu spost musi byc Twoja najwyzsza cecha i w sali tronowej oczywiscie tez.
taki niezly ekwip palniaka 1h to : Bandana Kary (+5) > zamiennie z prekognicja Peleryna Szybkości (+5) > zamiennie z Łowiecka na ekspedycje Łańcuch Pielgrzyma (+5) Dobra Bransoleta Mądrości Dobra Bransoleta Mądrości Dobre Szorty Pasterza (+2) Dobra Beretta (+2) Dobre Uzi (+2)
|
mink - 2009-06-08 19:54:57 |
Zgadzam się z wypowiedzią Spoon-a. Polecam jeszcze śmiercionośnego pasterza na głowę, to również się sprawdza, a jest dużo tańsze.
|
Spoon - 2009-06-08 20:05:56 |
mink napisał:Zgadzam się z wypowiedzią Spoon-a. Polecam jeszcze śmiercionośnego pasterza na głowę, to również się sprawdza, a jest dużo tańsze.
dokldadnie jest sporo fajnych tanszych zamiennikow na poczatek : smiercionosny pasterz, chyba wieszcz i jeszcze przynajmniej z jedno dajace niezle sposta :)
|
Shtorm - 2009-06-12 18:16:49 |
Dzięki za podpowiedzi Jako że dziś dropnęła mi Wzmocniona Kurtka Narkomana+1 teraz zacznę polowanie na Śmiercionośną Koszulkę Szermierza gdyż po ich połączeniu dostanę Łowiecką Marynarkę Zabójcy. Mam nadzieję że wtedy zacznę atakować za większą ilość Pkt niż 12 jak obecnie.
|
Spoon - 2009-06-12 22:02:00 |
smiercionosny szermierz moze byc bardzo drogi niestety, ogolnie smiercionosne sa dosc mocno oblegane.
|